Sayfalar

15 Şubat 2012 Çarşamba

LilaKutu Şubat

LilaKutu Şubat iyi bir zamanlama ile 13 Şubatta elime ulaştı.
Önce fotoğraflar;






Şubat kutusuna dair beklentilerim daha yüksekti açıkçası. 14 Şubat temalı, kullananı şımartan, ya da erkeklere özel birşeyler bekledim. Gelenler (yine) şampuan (seyahat için bir köşede bekler), fondöten (tester) (kullanmıyorum), saç şekillendirici (tester), Loccitane vücut losyonu (deneme boyu),  Inglot allık(herkesin övdüğü bir marka ama ben kullanmadım daha önce, allık da çok sık kullandığım bir ürün değil) , tüy azaltıcı serum ve losyon (çok manidar bir seçim olmuş!!14 şubat öncesi bunları kullanın, zamanınız yoksa gönderdiğimiz çorabı giyin de kamufle olun :))) Zaten deneme boyu da olsa etkisini nasıl anlayacağız?
Bir de Activardan zahmetli bir maske (yeşil çay demlenip karışıma eklenecek, yine yeşil çayla silinecek..)
Çorabı beğenmedim, illaki çorap olacaksa daha şık birşey olsaydı bari...
Ve kutudaki sevdiğim tek şey Durance El Kremi (Tester) oldu. Çok özenilerek ambalajlanmış ve kremin kokusuna bayıldım. Gerçi fiyatını biraz tuzlu buldum ama Loccitane ile birlikte almak istediğim kremlerin başında geliyor...
Bu ay ya ben huysuzum ya da kutu çok bana hitap etmedi..Bir de komşunun tavuğu bana kaz göründü :))
Artık önümüzdeki maçlara bakacağız...
Eylül de gelen  kutulara alıştı, kedi gibi etrafımda dolanıyor, eline krem sürmemi ya da parfüm testeri vermemi bekliyor. Küçük losyonları heba edilmek üzere kendisine tahsis ediyorum :))

Hiç yorum yok: