Sayfalar

26 Şubat 2012 Pazar

Şubat...

2 gün kısa olduğundan mı bilinmez Şubat ayı pek bir hızlı geçti..Parça parça izin kullanmam, bir hafta raporlu olmam da etkili oldu tabii :)
Kar bu ayın yegane yöneticisi oldu..Gün geldi izin aldırdı, gün geldi dizlerime kadar ıslattı ve de dağ başında mahsur bıraktı..Tabii bahaneyle bir hafta da zorunlu tatil yaptırdı.Bu son kısımdan memnun kaldım itiraf edeyim.Cuma eve döndük ve iki gün tam anlamıyla dinlendik.
İki gündür de kıyıda köşede birikmiş kara inat oldukça güzeldi hava. Bir haftalık güneşimizi de stokladık çünkü soğuklar dönüş yapacakmış!!!
Küçük Mucizeler Dükkanı benimle beraber gezdi dolaştı ama okumaya hiç fırsatım olmadı. Araba servise giderken içindeki eşyaları boşalttılar ve ben bıktırana kadar aynı soruyu sordum "torpidoda kitabım vardı, aldınız mı?" Okuyamadım ama yerini sağlama aldım :))








Göl hala buzla kaplı..







Göle karşı çay keyfi..


Ve vazgeçilmezimiz Ayşe ile yeni favorimiz Karakaçan :))

Hiç yorum yok: