Sayfalar

31 Mayıs 2012 Perşembe

Mükellef Bir Öğle Yemeği

Sabah bir gözüm açık diğeri kapalı, bir şeyler atıştırıyorum adı kahvaltı oluyor. Sonra diğer gözümü de uyandırıyorum ki ikisi bir olsunlar öğle yemeği için bir şeyler bulsunlar buzdolabından..Ertesi gün ne pişireceğimi geçtim bakıcı teyzemize "şunu pişirirsin" diyebilecek kadar bile fikrim yokken, beş dakika içinde bir de öğle yemeği bulacağım kendime..
Baktım tezgahın üstünde Eylül'ün bir hevesle aldırdığı ama pek yüz vermediği cocopops kutusu var. Buzdolabı poşetine aktarılıp bir kısmı yanında da sütle oldu bana öğle yemeği..
Kase taşımaya üşenip az biraz çukur bir plastik kapla leylek misali yedim yemeğimi(!)..

Bu benim tabağım değil tabii, internetten özenle kopyalandı..

Netice?
Karnımda hissettiğim şişkinliğin adı tokluksa işlem tamam. Ama yirmi dakika geçmiş olsa da henüz beynim bu tokluktan haberdar değil...
Şu Jetgillerin yemek kapsüllerinden hala yapamadınız ya, ey bilim insanları...Zam pazarlığında 3,5'tan 4 alasınız inşallah!!

Hiç yorum yok: