Sayfalar

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Bayram...Yollar..Yollar...

Fotoğrafı bol bir yazı ile döndüm...Bayramı akraba ziyareti ve yaz bitecek telaşıyla yapılan gezilerle geçirdik. Adı tatildi ama pek dinlenebildiğimiz söylenemez...
İstikamet Balıkesir Gönen'di. Her zaman ki gibi yolun Bozhüyük sonrasındaki kısmından zevk alarak, bol mola vererek (ki çoğunun nedeni Eylülün asılsız ihtiyaç molaları oluşturuyor ;)) vardık memlekete..

Kütahya'dan sonra az biraz da olsa ağaçlık giriyor manzaraya..Peki benim dikkatimi ne çekiyor? Tabii ki Kütahya/Güral Porselen satış mağazaları :)Ama alınanları gezdirmenin manası yok deyip, dönüşe bırakıyorum alışverişi..

Lülü'nün yol halleri. Aklında kaldığı kadarıyla kendisi okuyor (!) kitabını :)

İnegöl yolunu seviyorum, hem yol zevkli hem de çok şirin mola yerleri var...

Tabi uzun kuyruklar bu şirinliğe dahil değil..

Ve yolculuğun marşı: Acısa da öldürmez...Eylül'ün ezberlediği ilk şarkı, vaz geçilmezi :) Allahtan biz de bıkmadan dinliyoruz Sıla'yı, yeğenim gibi İsmail YK şarkısı ezberlese napardık ;))

İnegöl'de köfte molası...Memnun kaldık mı? Resim anlatıyor :)

Bandırma'da Kipa çıkarması; oyuncak indiriminden Eylül'e daha önce beğenmiş olduğumuz ama pahalı diye vaz geçtiğimiz Caillou oyuncağı aldık..Kipa'nın çocuk kıyafetlerini her zaman beğenirim ve sezon sonu indirimlerini kaçırmam.Gelecek sene için bir kaç tişört aldım, uğramayan varsa tavsiye ederim..

Ve Gönen..
Yolun sonunda Kaplıca Otelleri. Bu sene bir ilke imza atıp kaplıcaya da gittik eşimle...Suyun içinde olmak çok dinlendirici ama sonrasında dayak yemiş gibi oluyor insan..

Yegane uğrak yerimiz Gönen Parkı...

Acayip pozları ile Lülü. Önceden makineye gülümseyen çocuk artık poz ver deyice hemen elini beline koyup yamuluyor. Nerden kaptıysa bu huyu!

Bayram bitince istikamet Manyas...

Çeltik tarlalarını aşarak vardık Manyas Kuş Cenneti'ne.

Oldukça güzel düzenlenmiş Milli Park alanı. Öncesinde müzede kuş türlerini detaylı olarak inceleyebiliyorsunuz. Sonra da dürbünlerinizi alıp gözetleme kulelerine geçiyorsunuz.

Kuleden manzaralar..

Dürbünden manzaralar :)

Bir sonraki durak Erdek..

İlk gidişim Erdek'e, oldukça sakin bir yer, dinlenmek için ideal ama denizi kirli...O yüzden deniz planlarını iptal ettik..

Ve Edincik üzerinden Gönen'e dönüş. Yolun manzarası çok güzel..

Eylül ve halası köfte yapıyorlar. Fena da yapmıyordu kuzum ama tabureden düştüğü için sonu pek iyi olmadı :(

Ve dönüş yolu. Tesis konusunda biraz tutucuyuz galiba, genelde aynı noktalarda mola veririz. Hatta aynı noktada Eylül'ün fotoğrafını çeker yan yana sıralarım:) Burası da eklendi mola yerlerimize. Eylül çok sevdi, her köşede birer oyuncak, salıncak koşturdu durdu :)

Kütahya'daki mola yerimiz yorulan bacaklara iyi geldi, dönüş hediyeleri de fabrika satış mağazasından seçildi...

Bu kediciğin de karnını doyurduk ve uykusuna kaldığı yerden devam etti :)

Yolculuğumuzun son saatleri pek hoş değildi. Yol çalışması nedeniyle, mecburen saptığımız, nereye gittiğini bile bilmediğimiz, bol virajlı ve kalabalık bir katır(!) yolundan geçtik...Akşehir yolundan bu sene dördüncü geçişimiz ve denediğimiz her güzergah bizi bin pişman ediyor. İki senedir bir düzgün yol yapamadılar...

Kapanış karamsar olmasın...Dünden kareler, ağırladığımız misafirlerimiz..

Bu bayram da geldi geliyor derken bitti..Göz açıp kapayıncaya kadar da Kurban Bayramı gelir. Çocukluğumdan beri keşke iki bayram birbirine bu kadar yakın olmasa da, altı ayda bir bayram yapsak demişimdir ;))