Sayfalar

19 Ekim 2012 Cuma

Oyuncak Dolabı

Sipariş verdiğimiz oyuncak dolabı nihayet geldi. Modelini ve ebatını ben belirlemiştim ama eve gelince gözüme devasa göründü!
 
Boş raflar için kutu, sepet vs alınca yap-boz gibi çok parçalı oyuncaklar birbirine karışmayacak...
 
Allahtan Eylül'ün şimdiki odası geniş, ileride dar bir odası olursa da o zaman düşünürüz artık. Hatta genişliğini abartmışım, üstü bebek yatağına bile dönüştürülebilir dedim :)
Ana-kız kolları sıvayıp sildik ve oyuncakları kabaca yerleştirdik. Bir de kötü mobilya kokusu geçerse harika olacak...
Dolabı önce hazır almayı düşündük, internette epey model vardı ama hiç birisi tam istediğimiz gibi değildi. Mobilyacıya yaptırınca gönlümüze göre oldu ayrıca daha hesaplı oldu. Lülü güle güle kullansın :)
 
Bu arada İş Bankası Yayınlarından aşağıdaki kitabın serisini sipariş ettim. Kitaplarla ilgili net bir yorum ya da tavsiye göremedim ama yayınevine güvenerek seçtim. Daha önce hareketli kitapları almış çok memnun kalmıştım, bu seriyi bilen duyan var mı aranızda?
 
 

10 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı cumalar, yaptığınız ve yapacağınız tüm duaları Mevlam bu cuma hürmetine kabul buyursun inşaallah.
Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

fuat gencal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kitaplarla beslenmek dedi ki...

oy ne şirin:) güle güle kullansın.

annemahsustan dedi ki...

Güle güle kullanın, derli toplu oluyor böyle dolaplar olunca...

flzpink dedi ki...

Fuat Bey, Kitaplarla Beslenmek, Annemahsustan; teşekkür ederim :)

Dilek dedi ki...

ne ilginç 190.üyen oldum, benim de şu anda tam 189 izleyicim var sen de 190.olabilirsin:)
blogunu beğendim sevgiler,

flzpink dedi ki...

Dilek; kısmetime 191 düştü :)

Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Çok şekermiş.Afacan iyi günlerde kulllansın:)

Kitap Eylemi dedi ki...

çok güzel ve kullanışlı , güle güle , keyifle kullanın...

flzpink dedi ki...

Kitap Cumhuriyetim, kitap eylemcisi; teşekkür ederim :)