Sayfalar

6 Şubat 2013 Çarşamba

Bugün tez bitsin...

Gün yeni yarılandı ama ben bittim...
İzin dönüşü Eylül beni işe göndermeme konusunda epey mızmızlandı. Pazartesi biz işe geldikten sonra ağlamaya başlamış, konuşup ikna ettik. Dün de sorun çıkmayınca normal düzene döndük diye sevinirken bu sabah yine ağlama krizleri tuttu. Ses de hırıltılı, bize doktor yolu göründü.
Kahvaltısını yaptırdım, ilaçlarını verdim, gayet mutluydu. Ne zaman kabanımı giydim, Eylül tekrar haykırmaya başladı. İkna etmek ne mümkün...İzin vs alıp eve gitsem bu sefer hergün aynı merasimi yaşayacağız..Bakıcısına zorla verip çıktım ama içim parçalandı...
Neyse bir şekilde ikna etmiş teyzesi ama sabaha halimiz nasıl olacak düşünmek bile istemiyorum...
 
Halbuki ben büyüyen menekşelerimden, akşam komşularla yaptığımız sinema keyfinden, öğlen evde yaptığımız kahve keyfinden bahsedecektim..Maalesef keyifler uçtu, yerine fotoğraflar kaldı...

 Ters ışıkta çektim ama idare edin, düzü için balkona çıkmam lazımdı ;)

 Lokumlar Afyon'dan, kahveler de benden...

Çıtırdayan soba eşliğinde sinema keyfi; The Hunter...


2 yorum:

lila dedi ki...

Tatil dönüşü cocukların tekrar düzene girmeleri maalesef zaman alıyor. Çalışan annelerin ve cocuklarının en büyük problemi ayrılma ve geride bırakma. Umarım çabuk atlatirsiniz.
Menekşeler çok güzel görünüyor. Soba eşliğinde kahve ve sinema kulağa çok güzel geliyor. Sevgiler.

flzpink dedi ki...

Lila, çalışan anneleri vicdan muhasebesi zorluyor maalesef...Çocuğun istediği şey aslında en doğal hakkı olan anne şefkati :(
Normal düzene dönebilme umuduyla...
Teşekkür ederim...