Sayfalar

25 Şubat 2013 Pazartesi

Haftasonu


Göz kapaklarımda asılı ağırlıklarla geldim işyerine..Gündüzleri çok eğlenceli geçen ama geceleri bir o kadar eziyete dönüşen hafta sonundan yadigar uykusuzluğum...
Annemi ve erkek kardeşimi misafir ettik. Hanımlarla komşu ziyareti, yediklerimizi eritmek bahanesiyle uzun bir yürüyüş, göl kenarı, dağ başı derken epey yorulmuşuz...Eylül ise halinden çok memnundu çünkü öz hakiki anneannesi yanındaydı :) (Bakıcısına ve üst kattaki teyzeye de anneanne dediği için, bizde anneanne bol :))

Sümbülüm soluyor diye üzülmüştüm ama aralardan yeni bir tomurcuk geliyor, hemen saksısını yeniledim...
Yüzüğüm çantamdan çıktı, 1-2 saat takıp çıkardım, bir daha ne zaman aklıma gelir Allah bilir..
Ve klasik dağ-taş gezimizden..

Oyun hamuruna devam. Kayınvalidemin aldığı koccaman tepsi işe yarıyor, etrafa hamur dökülmüyor :)
Kırlarda çok güzel çiçekler vardı, birisini soğanları ile birlikte söküp getirdik, saksıya ektim, bakalım yaşayacak mı?

Ağaçlar uyandı uyanacak, umarım sürpriz bir donla üşümezler.

Bir klasik, su karıştırmaca :)
Ve kopardığı çiçeği eve getirirken uyutan Eylül..

                                                  Öz hakiki anneannesi ile kızım...
 
İşin görünmeyen kısmında da Eylül uyumadı, uyutmadı..Bir önceki gün 4 saat ancak uyuyabilmiştim, dün de neredeysa 10 saat uyuyup (10+4)/2 hesabıyla 7saatlik ortalamayı tutturmaya çalıştım.Sonuç hiç de beklediğim gibi olmadı tabi. Zorla uyumaya çalışmaktan gözlerim şişti!!
 
Bugünden itibaren hafta içi rutinine döneriz artık..
Cuma günü bir hevesle oturup kızım ve bana mutfak önlüğü dikmeye başladım. Şimdilik hazırlık aşamasındayım, bakalım neye benzeyecek...
 
Ben Eşkiya Değilim-Naşide Gökbudak okuyorum, haftasonu sıra gelmedi ama az kaldı, bitirip bugün iade etmeliyim...
 
Güneşli, çiçekli-böcekli bir hafta dilerim ...

Hiç yorum yok: