Sayfalar

27 Şubat 2013 Çarşamba

Kütüphane Ganimetleri 5

Seçtiğim dörtlüde neler var bakalım;


Kütüphaneye kitap listemle gitsem de arama işi uzun sürüyor, benim ise kütüphaneye ayırabilecek sadece 10-15 dakikam oluyor. Hafta sonu dağ taş gezmekten uğrayamıyorum zaten :) Bu yüzden seçtiğim kitapların bir kısmı aklımda kalanlar, bir kısmı yüzüme gülenler, bir kısmı da yüzeysel olarak inceleyip seçtiklerim oluyor.
 
Bu haftanın düşünmeden alınanları Bir Daha Bak ve Elif. Jodi Picoult artık hep okunacaklar listemde, Elif'i de satın almak yerine bekletmiştim, şimdi denk geldi.
 
Bir fikir sahibi olmadığım kitapları aldığım zaman ise bloglara şöyle bir göz atıyorum, kitap hakkında neler söylenmiş diye...
 
Bana Baktığın Gibi Bakma, arka kapağından anladığım kadarıyla polisiye. İnternette araştırınca pek yorum göremedim, bir kötü-bir iyi yoruma denk geldim. Bakalım ben nasıl bulacağım..
 
Makarna Kraliçesi'nin ismini beğendiğim için aldım, iyi ya da kötü hiç bir yorum yapılmamış. Onu da okuyup göreceğim :)


Aranızda bu kitapları okuyanlar vardır herhalde...

Not: Kütüphanedeki görevli ile muhabbetimiz ilerliyor..Ayaküstü Limon Ağacı'nı konuştuk, o sabredip bitirebilmiş, ben bitiremediğim gibi limondan soğudum valla :)

6 yorum:

gonca keskin dedi ki...

Ben bu dördünü de okumayan gruptayım :( bir fikrim yok ama limon ağacını bitirmiştim, ömrüm gitmişti..

flzpink dedi ki...

Ben okuyup beğendiklerimi öneririm artık :)
Limon Ağacı'na iki defa başlayıp, bir türlü odaklanamayıp bıraktım. Kitaplığımda yok zaten, arkadaşımdan ödünç almıştım, şimdi gördüğüm yerde de hiç yüz vermiyorum ;)

Müge'nin Listesi dedi ki...

kutuphanenın varlıgını unutturmadıgınız ıcın sıze tesekkurler

bende burada uye oldum 2ç kıtaplarımı aldım okumaya basladım bıle

keyıflı paylasımlar

flzpink dedi ki...

Rica ederim :) Çocuklarımız kütüphane alışkanlığını bizden devralır umarım...
Hoşçakalın..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Kütüphane sizinle sayenizde bayram yapıyordur:))

flzpink dedi ki...

Baykuş Gözüyle, ben kütüphane dönüşü bayram havasında oluyorum orası kesin :)