Sayfalar

7 Mart 2013 Perşembe

Desteksiz Atınca...

Akşam evi dağınık görünce sinirlendim. Eylül'e "oyuncaklarını toplamazsan, ben hepsini toplayıp camdan atacağım" dedim. Oyuncakları toplamış, ev ayakkabıları hala ortada "onları da topla yoksa onları da atarım" dedim. Az sonra yanıma geldi, (tehditle de olsa) hepsini toplamış. "Elini, ağzını yıkadın mı?" dedim, bıyık altından gülerek "yıkamadım, şimdi de beni atacaksın mi camdan?" dedi :))
Aklıma yazdım, buraya da yazayım "gaza gelip seçim vaadi gibi tehditler savurmayacağım" :)
 
 
Fotoğrafsız yazı yazmayı sevmiyorum :) Oyuncak toplama konusunda Burcu kitaplarının çok faydasını görmüştük aslında. Tavsiye ederim Burcu ve Alper serilerini çok seviyor Eylül (4 yaş)...
 

2 yorum:

Demlenmisyasam dedi ki...

Maşallah... pratik düşünüyorlar... Kadınlar gününüzü kutlarım :)

flzpink dedi ki...

Dilek Hanım, çocuklar :)) Ben de sizin Kadınlar Gününüzü kutlarım...