Sayfalar

4 Mart 2013 Pazartesi

Haftasonu...

Haftasonu yine arabayı servise bırakacağımız için düştük yollara..Tabi bir yandan da bahanemiz oldu gezmek için. Güle oynaya gidip, bolca koşturup, her zaman ki gibi Eylül'ün mızmızlanmaları eşliğinde uyuklayarak döndük..
 

 
Eylül'ün mutfak önlüğünü dikmiştim, fena olmadı :) Ufak süslemelerle dikiş izlerini kamufle edip kendi önlüğüme başlayacağım..
 
 Konya'da dededen, dayıdan ve Eylül'den saz dinledik :)
 
 Köye kadar uzanıp memlekete baharın geldiğini gördük, iki kuzuyu yanyana getirdik :)

Gladyatör olup oyuna doyduk,  bu küçük hanımla da prova yaptık :)
 
Okuduğum kitap (Bir Daha Bak-Jodi Picolut) çok heyecanlı ama ona pek zaman ayıramadım haliyle. Sadece giderken yolda -güneş batmadan önce görebildiğim kadar- okudum. Dönüşte yorgunluktan sızmıştım zaten...
Ama kendi kitabım yerine bolca masal okudum, boyama yaptım, savaş oyunu, şirinlerle evcilik ve monopoly oynadım :)
 
İşe dönüşte masamda beni bunlar bekliyordu;
 
Merve'den gelen kitaplarım :)
 
 
Kitabı falan boşverin ; çiçek kokulu, bol uykulu bir hafta olsun...:)
 

2 yorum:

miyavkedicik dedi ki...

Merhabalar, Bloğunuzu az önce sevgili Ayşım ın bloğunda gördüm. Ve hemen bloğunuzu ziyaret ettim.. Sanırım Konyalısınız. Hemşerimi görmek de beni ayrı memnun etti..:))
Bundan sonra da bloğunuzu yakından izleyeceğim..
Eğer siz de benim bloğulum ziyaret ederseniz çok çok mutlu olurum..
http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

Konya dan selam ve sevgilerle..:))

flzpink dedi ki...

Miyav Kedicik, hemşehrim ne güzel :)Bloğunuzu ziyaret ettim, izlemedeyim :)
Sevgiler...