Sayfalar

12 Mart 2013 Salı

Kitaplarım

Sevgili Ayşım ile kitap takası yaptık :) Özenle paketlenmiş kitaplarım geçen hafta geldi, ama ben yazmak için ancak zaman bulabildim...
(Ayşım çok hızlı, kitapları bloğunda yazmış bile :)


Kızıla Boyalı Saçlar'ı görmüş, merak etmiştim ama Cem Mumcu'yu ilk defa okuyacağım..




Ayşım, tekrar teşekkür ederim :)
Kitap alışverişimizin devamı dileğiyle :)

Ayşımın takas için ayırdığı kitapları burada, ilgilenenler göz atabilir. Ee benimkiler de aşağılarda bir yerde ;)
Bool kitaplı günler dilerim...

Not: Ayşım'ın uyarısıyla yanlış kitabı fotoğrafladığımı fark ettim :) Ayşımdan İsyan Günlerinde Aşk değil Kızıla Boyalı Saçlar gelmişti. Bugün oldukça yoğunum, fotoğrafları ekleyip "bu kitapları ben yazdım" bile diyebilirim :) Ayşım afedersin, ilk fırsatta güncellerim fotoğrafları...

5 yorum:

miyavkedicik dedi ki...

Çok güzel kitaplar şeçmişsiniz cidden. Sevgili Ayşım arkadaşımın kitap zevkine hayranım zaten.. Sizin kitaplarınız da bir o kadar seçkin ve okunası..
Güzel okumalar diliyorum size. Yorumlarınızı da merakla bekliyorum.. Çok selam ve sevgilerle...

flzpink dedi ki...

Teşekkür ederim :) Okunacak kitaplarımla bir kule inşa edeceğim muhtemelen ;)
Sevgiler..

okuyan dedi ki...

Keyifle okursun umarım.
Ama 'İsyan Günlerinde Aşkı ben göndermedim:))) 'Kızıla Boyalı Saçlar'ı göndermiştim:)))
Sevgiler.

flzpink dedi ki...

Okuyan, :)))
Bugün o kadar yoğunum ki ortaya karışık yapmışım..
Zaten sadece sen biliyorsun hangilerini gönderdiğini, ben fırsat bulup düzeltinceye kadar çaktırma :))

okuyan dedi ki...

:))))
Kolaylıklar diliyorum.
Sevgiler:)