Sayfalar

12 Nisan 2013 Cuma

Kitap Siparişim ve Kütüphane Ganimetleri

Bu seferki kitap siparişim hiç hesapta yoktu. Eşimin hepsiburada'dan hediye çeki varmış hemmen değerlendirdim :)
Ben sipariş verirken 30 TL'lik kitap alışverişine kargo bedava, seçeçeğim bir kitap da hediyeydi. Ertesi gün limit 15TL'ye inmişti. "Seçeceğiniz bir kitap" hediye duyurusuna fazla iyimser yaklaşmışım, en kötü ihtimalle listemdeki en ucuz kitap hediye olur derken, belirlenmiş 7-8 kitap içinden seçim yapabileceğimi öğrendim. Neyse hiç yoktan iyidir dedim :) (Kitap olsun da çamurdan olsun yaklaşımı, bedava sirke de olabilir :))

 
Sen Dünyaya Gelmeden, uzun zamandır kapağına bakıp bakıp iç geçirdiğim bir kitap. Uzun uzun bakmak istiyor insan kapak resmine... Filmi duyunca hevesim daha da artmıştı. Açıkçası indirim-kampanya vs bekledim çünkü fiyatı normalin üzerindeydi . Mazzantini'nin Sakın Kımıldama'sını çok ama çok severek okumuştum, filmini de en kısa zamanda izleyeceğim.
 
Uyumsuz Defne Kamanın Maceraları-Su da listemin üst sıralarındaydı.
 
Ayşe Kulin'in bu kitaplarına hem mesafeli duruyor, hem de kitap üzerine yapılan tartışmaları duyunca merak ediyordum. Onları da attım sepete..
 
Saklı Geçit hediye olarak seçtiğim kitap. Kitaba dair en ufak bir fikrim yok...Okuyup göreceğim. 
 
Gelelim kütüphane genimetlerine ;)
 
 
Bu dörtlüyü seçerken çok haklı gerekçelerim vardı;
 
Masum Adam gözüme çok masum göründü,
Konuşmayan Tavuş Kuşu Camio'nun kapağını çok sevdim,
İntihar Cinayet çifte gerilim vaad ediyordu,
Filiz, Nerdesin beni çağırıyordu :)
Daha ne olsun di mi?
 
Burdayım burdayım, sesime gelll....
 
Haftasonuna bir kucak dolusu kitapla giriyorum, mutluyum :))))

8 yorum:

kitaplarla beslenmek dedi ki...

"Sen Dünyaya Gelmeden" romanına yorumunuzu merakla bekliyeceğim. Keyifli okumalar diliyorum.

Yüreğimin İklimi dedi ki...

sen dünyaya gelmeden kitabını bende kapağına bakarak aldım ve şu an okuyorum.
sevgiler

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Sen dünyaya gelmeden kitabı çok beğenilen bir kitap ama ben de okumadım, filmini de izlemedim.
Bütün kitaplar çok güzel, tam hafta sonu ganimeti olmuş bunlar, keyifli saatler geçirin:))

Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Güzel kitaplar.iYİ Günlerde okuyun:)

flzpink dedi ki...

Kitaplarla Beslenmek; teşekkür ederim. Sen Dünyaya Gelmeden'i okuyup seve seve yorumlayacağım :)

flzpink dedi ki...

Yüreğimin İklimi; yorumunuzu merakla beliyorum. Kapağa bakmaya doyamıyorum ben :)

flzpink dedi ki...

Baykuş Gözüyle; kucak dolusu kitapla eve gitmek büyük bir zevkti, teşekkür ederim :)

flzpink dedi ki...

Kitap Cumhuriyetim; teşekkür ederim :))