Sayfalar

19 Haziran 2013 Çarşamba

Öldüm...Ve Yazdım

Öldüm...Ve Yazdım-Alkım Uysal



Takasla kütüphaneme giren kitaplardan.
Ayrılık acısı üzerine yazılmış kısa bölümlerden oluşuyor kitap. Bir kadının dilinden büyük özlemini, acısını, sevgisini dinliyoruz...



Peki okuduklarım bana etkileyici geldi mi? 
Gelmedi..

Yirmili yaşlarımın başında Cezmi Ersöz okumayı çok severdim (hala da severim ama okuma sıklığım azaldı). Ayrılığa ve hüzne dair hikayelerde C.Ersöz her zaman bir numaram olmuştur. Kitaplarını okumak belli bir döngüydü benim için, ruh halimden anlardım zamanının geldiğini. Hatta kitabı okurken dinlediğim şarkılar bile değişmezdi, illa ki Leman Sam...

Öldüm...Ve Yazdım bu yüzden biraz yüzeysel geldi bana, içime işleyemedi. 

Tabi dillendirmekten çekindiğim 'yaş faktörü' de etkili olmuş olabilir ...;)

Hiç yorum yok: