Sayfalar

8 Mayıs 2015 Cuma

Eylül'den...

Yoldayız, Antalya'ya gidiyoruz. Duru'yu uyutmuş ön koltuktan kendime kitap alabilmek için debeleniyorum, Eylül de beni inceliyor, birden
"Anne sen zayıflamışsın" dedi.
Amanın ne yapacağımı, nasıl sevineceğimi şaşırdım. Otur uzun uzun sevin di mi. Ama olmaz olası detay merakı, fazladan cümle duyma hevesiyle sordum
"Nasıl anladın anneciğim?"
"Yani hamileyken olduğun gibi değilsin"
Doğuralı 11 ay oldu be evladım, el insaf...Bense diyetle verdiğim üç beş kiloya atıf bekliyordum, aldım cevabımı oturdum :)



O günden beri Eylül ara ara bana "Anne zayıflamışsın" diyor, artık hiiç detaya girmeden seviniyorum :)
Evladım babasının 35 yıllık ömründe çözemediği denklemi çözdü, kadınları en mutlu eden cevabı keşfetti farkında değil ;)

8 yorum:

siyah kuğu dedi ki...

:) çocuklar çok zeki ...

flzpink dedi ki...

Çook :)

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

ahhh cocuklar herseyı farkedıyorlarrr

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

ahhh cocuklar herseyı farkedıyorlarrr

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

ahhh cocuklar herseyı farkedıyorlarrr

flzpink dedi ki...

Evet evet gözlerinden hiçbirşey kaçmıyor :)

2cocukluhayat dedi ki...

Çok bilmişler, onlarla yaşam yorucu olduğu kadar çok da keyifli...

flzpink dedi ki...

O keyif tüm sıkıntıları siliyor...