Sayfalar

3 Mayıs 2016 Salı

'Challenge'cı Geldi Hanııımmm :)

Sevgili Esra 'dan gelen topu dizimde sektirip saymaya başlıyorum;

1. Müzik listenizdeki ilk 10 şarkıyı paylaşın. Dinlerken nasıl hissediyorsunuz?
 Öyle liste yapıp müzik dinlemeyeli çok oldu, artık sevdiklerimizi bir yerlere not alıp arabanın müzik çalarına aktarıyoruz. Bu aralar ben Mabel Matiz'e taktığım için herkes onu dinlemek zorunda kalıyor :) Arabanın demirbaşları Leman Sam, Ahmet Kaya, Yücel Arzen ve Mini Clup (Özellikle de A Ram Sam Sam :) )



2. Göbek adınız nedir? Sizin için önemini anlatabilir misiniz?
Şimdiye kadar hiç 'senin göbek adın şu' diyen olmadı, sanırım öyle birşeyim yok :)

3. Cüzdanınızda neler olduğunu bizimle paylaşın.
 Hımm para, kredi kartı, bolca vesikalık foto, benim ve kızların kimlikleri, kütüphane kartlarımız, bir iki önemli harcama slibi...
Allahtan çanta sorulmamış :))

4. Kim veya ne olmadan yaşayamazsınız? Neden?
 Kızlarım olmadan asla...
 'Ne' sorusuna tabi ki kitap...

5. Koleksiyonunu yaptığınız herhangi bir şey var mı?
Çocukken geniş bir düğün davetiyesi koleksiyonum vardı; bakar, sıralar, tasnif eder huzur bulurdum .

6. Evcil hayvan olarak ne beslemek isterdiniz?
 Köpekleri seviyorum ama onun için çiftlik gibi bir ev olmalı ki hayvancık da hayatından zevk alsın.
Eskiden kedi, köpek, balık, muhabbet kuşu beslemişliğim var.
 
7. Yatarken ne giyersiniz?
 Pijama :) Gecelik denilen kıyafetin içinde çıkıp gidiyorum ben !
 
8. Sizi gülümseten bir şeyleri bizimle paylaşır mısınız?




9. Hangi alanda iyi olmak isterdiniz?
İyi bir sporcu olmak isterdim ama ola ola göbekli bir hatun oldum :)
 
10. Bize biraz güçlü yönlerinizden bahseder misiniz?
Özgüvenim yüksektir. Laf kalabalığı yapmayı beceririm :)..
 
11. Biraz da zayıf yönlerinizden?
Çabuk sinirlenirim...
 
12. İlk arabanız neydi? Peki ya şuan kullandığınız araç?
İlk arabamız Hyundai Accent'ti. Bize ne eziyet ederdi, Kayseri ayazına dayanamaz, çalışmaz, kapısı donardı. Sattığımız günü hala bayram olarak kutlarız :)
Şimdi bir Sportage'ımız var.
 
13. Favori şiiriniz ya da sizin için anlamı olan bir şiir var mı?
Şiirle aram çok iyi değildir ama Ahmet Arif şiirlerini ayrı bir severim. En çok da Hasretinden Prangalar Eskittim i.

14. Özel bir yeteneğiniz var mı?
Hiç denk gelmedim :)

15. Favori mevsiminiz hangisi? Neden?
İlkbahara has uyanışı, sonbahara has renk cümbüşünü seviyorum. Bahar olsun da...

Eğlenceli işmiş :)
Hala yapmayan kaldıysa buyursun...

4 yorum:

2cocukluhayat dedi ki...

Keyifli challenge bende bi fırsat bulursam yapıcam inşallah.
Bu arada laf kalabalığı değil de laf ebeliğini daha iyi yapıyorsun gibi geldi bana ;) Ne dersin?

flzpink dedi ki...

İşin içinde 'laf' varsa iyiyim demek :)

Unknown dedi ki...

Yine geç gördüm bak iyi mi :)
Süper eğlenceli olmuş yahu bu challenge :)

flzpink dedi ki...

Allah allah neden sana geç görünüyor acep?
Bu arada ikinci 15 soruyu unutmuşum iyi mi :O
Bi ara devamı olarak yazarım artık...