Sayfalar

10 Temmuz 2012 Salı

Döndüm...

Tatili bitirip sağ salim evimize döndük...
Bolca dinlendik, az biraz renk değiştirdik ve de nöbetçi sivrisinekler sayesinde de fazladan gözenek sahibi olduk :)
Bol çocuklu bir oteldi o yüzden Eylül de memnun kaldı, dönüşte epey mızmızlandı tabii..
Bol bol çektiğimiz fotoğrafların bir kısmını ekleyip kaçıyorum...


 Plajın en sakın kısmıydı burası, uzun bir sahil olduğu için tıkış tıkış değildi, insanlarla sırt sırta gelmedik denizde :)

 Çocuk parkı en sık gittiğimiz köşe oldu..




 Hayat kurtaran yemeğimiz pembe puding :)





 Dalgalar gıdıklıyormuş küçük hanımı, o yüzden hep havuzu tercih etti..

 Mini Clup sayesinde de sahne tozu yuttu ;)


Eve dönmeye ikna edebilmek için aldığımız kuzu ve sülalesi..Kurbana kadar semirtmeyi planlıyorum kendisini :)

Ve temmuz ayının 6'sı itibariyle bloğum bir yaşına girdi :)


Bu gece kitap çekilişini sonlandırıyorum, yarın kazananı açıklayacağım inşallah....

8 yorum:

Nesrin dedi ki...

Dalgalar gıdıklıyormuş, çok güldüm buna:)

gonca keskin dedi ki...

hoşgeldiniz :)
yeni yaşınızı kutlarım sevgiler..

Unknown dedi ki...

Hoş geldiniz.
Yeni yaşınız kutlu olsun.Darısı başıma :))

Unknown dedi ki...

Hoş geldiniz ve Nice Yaşlara.. Deniz,kumsal,güneş.. Darısı gitmeyenlerin başına :)

Unknown dedi ki...

Benim de yıldönümüm 6 temmuz,ne büyük tesadüf :) Nice yıllara inşallah :)

zamansozleri.blogspot.com

AysHa dedi ki...

kitap çekilişini kazanan kim????

flzpink dedi ki...

Teşekkür ederim..:)
AyŞeGÜL, bugün yapacağım çekilişi...

AysHa dedi ki...

merakla sonucu bekliyorum