Sayfalar

10 Eylül 2012 Pazartesi

Nar

Festival filmlerinden Nar, ismini duymuştum ama izlemeye karar veriş nedenim Serra Yılmaz'dı; en sevdiğim ve oyunculuğuna hayran olduğum isimlerden. Sıdıka zamanlarından bu yana izlediğim her film/dizide tekrar hayran olmuşumdur..






Bir gerilim filmi Nar ve sorgulayıcı. Tüm film bir evde geçiyor ama atmosfer çok etkileyici, özellikle de giriş kısmı...Bir de rüya kurgusu müthişti bence.


 Erdem Akakçe, farklı rollere bürünemiyor sanki, temel bir karakter etrafında dönüyor hep..'Mannak Noni' dışında çok da katkısı olmadı sanki filme..




Doktor Sema'nın arkadaşı Deniz kapıya gelen falcıya kendisini Sema olarak tanıtıp içeriye alıyor..



Belki de narın kabuğunun çizildiği noktadır bu..Devamı bol gizemli ve gerilimli, sonu ise ilginç bir şekilde bağlanıyor (hakikaten 'bağlanıyor' bence). Gerilim sevenlerdenseniz kaçırmayın..
Söylemeye gerek var mı bilmem, Serra Yılmaz muhteşem...

5 yorum:

gonca keskin dedi ki...

ben de yakın zamanda izlemiş, etkilenmiştim,Serra Yılmaz müthiş gerçekten..

flzpink dedi ki...

Gonca Hanım; Serra Yılmaz'ın kendine has bir gizemi var zaten, biraz da o yüzden etkileyici galiba film..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Filmi merak ediyorum ama biraz da rahatsız olacağım diye çekiniyorum:)Ruh halim uygun bir zamanda izlerim...Serra Yılmaz'ı ben de severek izlerim.

flzpink dedi ki...

Baykuş Gözüyle; bence de zamanlaması önemli...

Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Enteresan bir filmdi...