Sayfalar

12 Ekim 2012 Cuma

Anaokulu...

Eylül 3,5 yaşında.. Anaokuluna gönderip göndermemek konusunda kararsızdık. Okula başlama yaşı 66 aya çekilince "en iyisi bu sene de evde kalsın, erken kalkmak zorunda kalmasın, zaten bu çarka bir girdi mi bitmek bilmeyecek" demiştim. Ama baktık evde televizyon başında vakit geçirmeye başladı, kural-kaide dinlemez oldu, doğru düzgün arkadaş da yok okul fikrini yeniden gözden geçirdik.
İlçede olduğumuz anaokulu-kreş alternatiflerimiz sınırlı. Bulunan üç özel kreşten ikisi bağlı olduğu vakıf vs. doğrultusunda eğitim veriyor (eledik), diğerinin de ara öğünleri gazoz, gofret vs. ile geçiştirdiğini öğrendik onu da eledik. Geriye kala kala devlet okulları aldı. Ben çok taraftar değildim ama gönderen velilerin memnun olduğunu gördük, okulu dolaşıp öğretmenleriyle görüşünce de denemeye karar verdik. Yarım gün göndereceğiz, günün kalanında bakıcı teyzeyle devam edeceğiz.
Pazartesi başlayacak Eylül, zaten çok hevesliydi kreşe gitmeye. Bense okulu dolaşırken bile garip oldum, çocuğumu orada bırakacak olma fikri gerdi beni.
Haftasonu eksiklerimizi tamamlayacağız, bir de evdeki aşı karttını bulabilirsem harika olacak!!
İnşallah memnun kalırız...
(Bir "inşallah" da bugün verdiğim tayin dilekçemin netice vermesi için ...)

4 yorum:

EfLaTuN dedi ki...

İnşallah...
Rabbim yar ve yardımcınız olsun...
Gönlünüze ferahlık, dilekçenize kolaylık, prenses içinde herşeyin hayırlısını nasip etsin...

Ay bi başladım mı duramıyorum duaya =)
sevgiyle,

flzpink dedi ki...

EfLaTuN; amin...Ne güzel bir dua :)
Teşekkür ederim, hoşçakalın...

annemahsustan dedi ki...

Kreş arayışları ıle 3 ay once bayağı haşır neşir olduk bız de. Cok zor bı durum, devlet okulları da ıyı aslında, mesela bızım sıtenın devlet anaokulu cok ıyı ama yaşı tutmadı cocuklarımın: (( Özel bı yere verdık mecburen.

Kolaylıklar dılıyorum, ınsallah sorunsuz atlatırlar...

flzpink dedi ki...

annemahsustan; teşekkür ederim, umarım çocuklarımız okulla ilgili bir sıkıntı yaşamaz...
Hoşçakalın :)