Sayfalar

20 Aralık 2012 Perşembe

Ordan burdan...

Bugün yılın ilk karı yağdı (yağar gibi yaptı) ya tarihe not düşeyim hemmen dedim :)
Ve akabinde bir laf olsun postu gelmekte...
 
 Bu kim mi? Tabi ki ben :) Eylül'ün gözünden..Yalnız sinirli bir anımmış herhalde, saçlarım diken diken  ;)

 Lülü'nün kalemlerinden..Polisan Poliart Jumbo boy. En memnun kaldığımız boya kalemleri bunlar oldu. Hem çok güzel boyuyor, hem kolay açılıyor, hem de kolay kolay bitmiyor :) Tavsiye ederim...



 Bunlar da kalem kutusundan çıkanlar, en az 10 farklı marka var. Biz karı-koca zaten kırtasiye delisiydik, Eylül kalemlerle haşır neşir olmaya başlayınca daha da delirdik. Her bulduğumuz boya kaleminden 3er 5er alıp bir köşeye atmışız. Mutfak dolabından bile kutu kutu kuru boya, tamirat dolabından pastel boya çıkıyor. Bazıları o kadar kötü ki bir açmaya başlayınca kalem bitiveriyor!! Bazıları da fiyatına göre çok iyi performans sergiliyor :)

 Okulda resim yapmayı sever, boyamaktan nefret ederdim. Ama artık 7/24 boya yapıyorum yavruyla birlikte..Bu da boyamaktan sıkıldığım bir anın resmi..

 Olayların kahramanı Lülü, son dönem dadandığı dolap üstünde...

 Harflerle de tanışıyor yavaştan. Gerçi bazı harflere kendince estetik unsurlar eklemiş ama ;)

Ve kitabım. Dün mesai bitimine 10 dakika kala başlayabildim. Evde de Lülü fırsat vermedi, şimdilik yan tarafımda sıranın kendisine gelmesini beklemekte.
 
Laf olsun postu bitti, sabredip okuyanlara teşekkür ederim :)

2 yorum:

Seyhan dedi ki...

yazı yazmaya bizimkide merak sardı şu sıra :) Ama Eylül kadar başarılı değil henüz aferin ona ..

Kitap hakkında epey olumlu yazı okudum yorumunu merak edeceğim.. Bitince bilgi verirsen sevinirim ..

flzpink dedi ki...

El becerileri hızla gelişiyor bu yaşta, işlenmeye çok müsait ama biz henüz nerden başlayacağımıza da karar veremedik. Bir bilene sormalı..
Kitap iyi gidiyor, sıcak bir hikaye..Bitirince yorumlarımı yazarım..
Hoşçakal :)