Sayfalar

28 Mayıs 2013 Salı

Anne-Kız Yeni Kitaplarımız...

Eylül için sipariş ettiğim kitaplar geldi.


Genelde tavsiye edilmiş olanları seçmeye çalıştım..







Şimdilik Köpekler Bale Yapmaz ile Aç Tırtıl'ı okuduk. Köpekler Bale Yapmaz ile Gergedanlar Krep Yemez benim de merak ettiğim kitaplardı, görselleri çok renkli ve güzel :)
Aç Tırtıl da güzel tasarlanmış ama bizim için biraz hafifmiş ;)

Kitapların hemen hepsinin resimleri çok güzel (Akkuzu Karakuzu hariç, kapağı güzel ama kitabın içi saman kağıtmış, hikaye de +5 yaş.)
Eylül kitaplarını sırtlanıp oda oda dolaştırıyor :)
Hepsini okuduktan sonra bir değerlendirme yazısı yazmayı düşünüyorum..

Tabi bunlar çocuk kitabı olunca yolda başlarına bir şey gelmesinden korktum ve yanlarına birkaç tane 'yetişkin' kitap ekledim :)

 Kitap listemden rastgele  seçtiklerim...


Birkaç tane de 'bugünlerde biz' resmi ekleyip kaçayım;)

 Eylül'le testi yapımını gördükten sonra gaza gelip yaptığımız eşyalar. Sağdaki üçlü benim, diğerleri Eylül'ün eserleri. Şimdilik televizyon dolabında sergiliyoruz, galerilerden teklif bekliyoruz :))

 Dedesinin kaskını takan Atom Karınca...

 Bahçemizin çiçeği :) Koparmaya kıyamıyordum ama yakında tohum verecekti.

Pazar günü kızıma kahvaltıya davetliydim :))

Rüzgarsız bir hafta dileğiyle...

10 yorum:

miyavkedicik dedi ki...

Ayy ay maşallah Eylülün kahvaltısına ben de geleyim ne güzel hazırlamış yavrum.. Allah ömürlü etsin Filiz Hanım. Kızınıza ve kendinize çok güzel kitaplar almışsınız. Güzel keyifli okumalar diliyorum.. Selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

suhuba dedi ki...

Selam,
Negüzel kitaplar. Eylül çok şirin. yaşadı. Kaç yaşında? Benim oğlan 12 bizde yeni kitaplar almalıyız... Otomatik portakalı çok merak ettim. Filminin çok metini duymuştum.

flzpink dedi ki...

Teşekkür ederim Özlem Hanımcım :) Eylül gönderdiğiniz el işlerini özenle kullanıyor gördüğünüz üzere ;)Bir gün size de 5 çay hazırlasın...
Sevgiyle...

flzpink dedi ki...

suhuba, merhaba:)
Eylül 4 yıldır hayatımızı şenlendiriyor :)
Otomatik Portakal uzun zamandır aklımda olan bir kitap. Filmini de hep kitap sonrasına erteliyorum, inşallah sırası gelince ben de methedebilirim :)
Allah bağışlasın oğlunuzu, kitaplara olan sevgisinin bir ömür sürmesini dilerim...
Hoşçakalın.

zehraツ dedi ki...

otomatik portakalı yeni okudum çok ilginç bir kitap keyifle okumanızı dilerim:)

flzpink dedi ki...

Zehra, teşekkür ederim :) Ben de çok merak ediyorum kitabı...

cangz dedi ki...

Kitap alışkanlığı küçük yaşta kazanılır tebrik ederim.

flzpink dedi ki...

cangz; teşekkür ederim, dileğim kızımın da bir kitapkurdu olması :)

Adsız dedi ki...

çok şeker ya eylül :D kaskı da ne yakışmış

flzpink dedi ki...

Asayra, teşekkür ederim, atom karınca oldu küçük hanım :)