Sayfalar

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Haftasonu

Bol yağmurlu ve serin bir haftasonuydu. Üşüyen ayaklar, giyilmek istenmeyen hırkalar ve kurumayan çamaşırlar eşliğinde dinlenmeye çalıştık.
Cumartesi yağmura inat klasik dağ-bayır gezimizi yaptık, Pazar'ı öz hakiki anneler ile vekil anneannelere (Eylül bakıcısına ve komşu teyzeye de 'anneanne' diyor) ayırdık. Nihayet haftasonunu bitirdik geldik, darısı bu haftanın  başına..

Güneş olmadığı için çok da cazip görünmeyen fotoğraflarımız;





 Aslında dışarıda oturacak şekilde giyinmiştik ama turla gelen kafile tüm terası doldurmuştu, bize yine kışlık kısım düştü...




 Yemekten önce çalışan usta biz çıkıncaya kadar gitmişti...Biz de kalan çamurları parmakladık ;)






Bu sabah çayla ısındım, işyeri hala serin...

Havanın etkisinden mi bilinmez pek bir sevimsizdim haftasonu, huysuz şirin modunda geçirdim iki günü. Nispeten pozitif bir hafta diliyorum...

2 yorum:

miyavkedicik dedi ki...

Çok güzel gezi fotoğrafları.. Yağmurda da gezinti çok güzel olur ben çok severim ayrı bir romantizmi olur..:))
İnşallah bu haftanız çok güzel geçsin.. Güzel bir hafta diliyorum ve çok selamlarımı gönderiyorum..:))

flzpink dedi ki...

Teşekkür ederim :)Hava biraz daha sıcak olabilseydi, yağmur ve sonrasındaki manzara şahaneydi aslında...
Mutlu bir hafta dileğiyle...