Sayfalar

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Kitap Takası 3; asayra kurttan gelenler...

Ve son parti kitaplarım sevgili asayra dan gelenler :)
Gerçi benim gönderdiklerim onu biraz uğraştırmıştı ama yine de sağ salim alabildi kitaplarını...Gönderim aşamasında da beni sürekli bilgilendirdi sağolsun :)

Asayra kurt'un gönderdikleri;




Lisa Gardner kitaplarından başlamayı planlıyorum...

Sevgili Asayra teşekkür ederim kitaplar için, ilgin için. Kitap paylaşımlarımızın devamını dilerim..

Benim gönderdiklerim de burada görebilirsiniz.

Bu hevesle eve gidip takas listemi güncelleyeceğim :)

5 yorum:

Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Harika bir takas olmuş.Dean Koontz ve Lisa gardnera bayılırım ben:)

flzpink dedi ki...

Teşekkür ederim :) Her ikisini de daha önce okumadım ama Gardner'ı duymuştum, aklımdaydı...

Adsız dedi ki...

Çok sevindim yeni gördüm kusura bakma beni çok mutlu ettin paylaşarak bu bana verdiğin değeri gösterir inş beğenerek okursun nice güzel daha da iyi takaslar ödünçler her bişeyler hediyeler almak nasip olur birbirimize inş :-) sende çok ilgili idin kitap yollarken kutuya koyman ben ptt de istedim koymadılar sinir ettiler beni :-) ama sağ salim darbe almadan gelmiş sanırım görebildiğim kadarı ile ...hayırlı akşamlar cnm

Adsız dedi ki...

Dean süperdir hatta bu kitap baya eskidir şuanda bulunsa bile bu şekilde bulunmuyor yada ben hiç bulamamıştım yenisini bunun çok değerliydi benim için değerli de bir ele gitti o yüzden mutluyum

flzpink dedi ki...

Asayra; ben kızımla uyutmaya uğraşırken gelmişti mesajların, ben dönene kadar da yazımı görmüşsün :)
Kitaplar problemsiz,hasarsız geldi teşekkürler.. Upuuzun iyi dileklerine ben de katılıyorum. Artık okuyunca yazarım kitapları :)
Sevgiler...