Sayfalar

23 Temmuz 2013 Salı

Bakire

Bakire-Nancy Pickard
Takas kitaplarından...( Bu da cangz 'dan gelenlerden ;))


Ramazan mahmurluğuyla haftada bir kitabı ancak okuyabiliyorum. Tabi özellikle yorucu olmayanları seçiyorum ;) Bakire'nin isminden yola çıkarak son dönemde yaygın olan fantastik kitaplardan birisi olduğunu düşünmüştüm, Allahtan öyle değilmiş :)



Küçük bir kasabada ölü olarak bulunan bir genç kız ve değiştirdiği hayatlar, yıllar sonra açığa çıkan gerçekler konu edilmiş. Fazla beklenti içerisinde değildim ama özellikle sonlara doğru kitap oldukça sürükleyici bir hal aldı. İlahi adalet kısmı biraz bol kepçeydi ama kazanan iyiler olunca insan itiraz edemiyor. Sanırım güncel olayların da etkisiyle 'adalet'e hasret kalmış olmamızdan...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kazanan iyiler olunca insan itiraz edemiyor :)) neyse spoiler değilmiş, listeme ekledim :))

flzpink dedi ki...

Kim iyi kim kötü son ana kadar netleşmiyor rahat olun ;)