Sayfalar

10 Haziran 2016 Cuma

Duru İki Yaşında

Evimizin çokbilmişi, yerinde duramayanı, profesyonel tırmanıcısı, ikna olmayanı, pamuğu, neşesi, Duru'su iki yaşına girdi. Çok şükür...


 
Bu sene artık herşeyin farkındaydı. Birgün öncesinden başladı 'yarın benim doğumgünüm, ben püff diyeceğim, siz iyi ki doğdun diyeceksiniz' diyerek dolaşmaya. Doğum gününde de bir heyecan, bir yerinde duramama, dolabı açıp açıp pastaya bakma, tepeye en tepeye tırmanma hali vardı :)


Eylül'ün doğum günlerinde Antalya'ya gitme geleneğimiz olsa da Duru da şimdilik Ramazan nedeniyle evde kutluyoruz. Komşularımız sağolsun bizi yalnız bırakmıyorlar.



Aklımdaki Duru'nun seveceği bir şekilde pasta siparişi vermekti ama bir gün öncesinden pastane denetimi denk gelince işler değişti, kendimi kollarımı sıvamış pasta yaparken buldum. Ramazanda mideleri yormayalım şöyle meyveli bir pasta yiyelim dedim ( ya da başka bir tabirle bunu yapmayı becerebildim :) ).
Neyse ki Duru da yiyenler de beğendi :)
 
Sıra hediyelere geldiğinde bizim minik kız coşkudan ne yapacağını şaşırmıştı :)

Paketi açıp 'bebeeeekkk' değişi vardı ki hepimizin aklına şu sahneyi getirdi ;

:)))

Sağlıklı nice yılların olsun kuzum, kara möcüğüm....

6 yorum:

2cocukluhayat dedi ki...

Zalimsin zaman bu kız en son gördüğümde minicik değilmiydi...Ne çabuk 2 oldu?
Eee o zaman hoşgeldin 2 yaş sendromu deseydin :)
Şimdiki çocukların hangisi az biliyorum diyor ki Duru desin. Herşeyin en doğrusunu onlar biliyor ayy bizde de durum farklı değil.
İlginç ama genelde erkek çocukları tepelere tırmanır Duru'da size her iki duyguyu yaşatmak istemiş belli ki...
Yeni yaşınız ve sendromunuz hayırlı olsun arkadaşım, sana bol sabırlar dilerkene satırlarıma son veriyorum :)
Öperim o tatlı kara kızını...

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Sağlıkla mutlulukla, analı babalı büyüsün.

flzpink dedi ki...

Sağolasın Ülkü, 2 yaşla birlikte nur topu gibi sendromumuz var bizim :)
Bakalım bu konuda tecrübe işe yarıyormuymuş...

flzpink dedi ki...

Teşekkürler Mehmet Bey...

Kitap Eylemi dedi ki...

nice püff yapacağınız yılları, sağlıkla , mutlulukla geçirin birlikte inş ,

flzpink dedi ki...

İnşallah, teşekkür ederim...