Sayfalar

28 Mart 2016 Pazartesi

Oyuncu Anne

Şermin Çarkacı nam-ı diğer Oyuncu Anne'yi tanımayan anne yok gibi.
Çocukları ile yaptığı etkinlikleri takip ediyorum, birçoğunu aklımda tutmaya çalışıyorum ama söz uçar yazı kalır misali uygulayabildiklerim yok denecek kadar az. Azdı, kitabını okuyana kadar.
 

 

Kitabı Eylül'ün öğretmeninden ödünç aldım, bir solukta bitirdim.
Kitap size bilmediğiniz bir şey anlatmıyor ama hani bazen birileri elini sırtına koysun ve 'seni anlıyorum' desin istersiniz ya tam olarak onu sunuyor. Her annenin tıkandığı noktaları sıralayıp bu tıkanıklığı hangi oyunla aşabileceğinizi, küçücük bir malzemeden nasıl oyun türetebileceğinizi anlatıyor.
İnternetten kopuk kopuk okuduğum oyunlar pek aklımda yer etmemişti ama kitabı ara vermeden okuyunca daha etkili oldu, geçen hafta epeyce oyun oynadık :)
Kitabın sonundaki etkinlik takvimi kitabın en faydalı kısmı :) Daha sonra ayrıca etkinlik takvimi şeklinde basılmıştı zaten, bu onun çıkış noktası sanırım.
Oyun konusunda ufkunuzu açabilecek bir  kitap, annelere tavsiye ederim...

8 yorum:

Müge'nin Listesi dedi ki...

aldım bende kıtabu ancak henuz okuyamadım. ama sanırım annelerın bas ucu kıtabı olacaga benzıyor..
bu arada kıtap cekılısme katılmısmıydınız. Her ay blogumda kıtao armagan edıyorum

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

benim de merak ettiğim kitaplardan..

flzpink dedi ki...

@Müge Ç. Kitabı okumaya başlayınca nasıl bittiğini anlamayacaksınız...
Çekilişe göz atacağım :)

flzpink dedi ki...

Emine Hanım, en kısa zamanda o halde :)

Nesrin dedi ki...

Benim de gerçekten ufkumu açan bir kitap oldu. Hepsini birebir uygulayamasak da en azından bakışımız değişiyor.

Yalnız tabi biz de büyüklerin de müdahalesi olduğu için hadi oturup boya yapalım diyemiyoruz. Ayy ne anlarmış, al işte o sulu boyanın suyu öyle yere dökülürmüş falan filan... Artık bazen muhatap olmamak için pes ediyorum napalım.

flzpink dedi ki...

Nesrin; Kesinlikle benim de bakış açımı değiştirdi.
Büyüklerin müdahaleleri için de benim polititam 'he he deyip kendi bildiğimi okumak' :)
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ben sevemedim oyuncu anneyi, o yüzden de beni pek bir itiyor :(
Kendim bir oyuncu anne hiç olmasam da arada sırada internetten veya Tübitak'ın kitabından faydalanıp bir şeyler yapıyorum Elifle, seviniyor çok :)

flzpink dedi ki...

Etkinlikte tıkanmıyorsan hiç sıkıntı yok Esra, belki sizde bir de Oyuncu Baba vardır bizde yok da :)