Sayfalar

27 Nisan 2016 Çarşamba

Çi

Devam kitabı...
Bunların da sıralamasını hep karıştırıyorum, bari alfabetik sıralama olsaydı.

 
İlk kitaba göre hikayeler daha merak uyandırıcıydı, her bir karakter farklı kulvarlardan ilerliyor. Sokak gösterileri kısmında olayları biraz dağıtmışlar ama bu da yeni kitapların farkındalığı bi nevi.
Akşam yürüyüş yaparken hikayeye kapılıp bitiriverdim, hani 'bir çırpıda okudum' manasında değil; tabletten okuyunca kitabın neresine geldiğini, bitmesine ne kadar kaldığını pek anlayamıyorsun ve dizi film gibi hikaye en heyecanlı yerde pat diye bitiveriyor.
 
İlk kitabı bitirebildiyseniz, okurken 'bu ne yahu' deyip bir köşeye fırlatmadıysanız ikinciyi de rahatlıkla okursunuz :)
Bunun bir de üçüncüsü vardı di mi?

8 yorum:

2cocukluhayat dedi ki...

Bazıların sevdiği bazılarının bu ne ya dediği seriden yorumlar arada olunca hiç yaklaşmadım yanlarına :)
Bu arada tabletten nasıl okuyosun program falan mı indiriliyor?

MERVE dedi ki...

fi, çi, pi :) okuma alışkanlığım pek yok akıcı değilse de hiç okuyamam heralde..

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

ben de yazın okumuştum seriyi. çok da akıcı bulmuştum. bir çırpıda okuyuvermişim gibi gelmişti.

Burcu Odacı dedi ki...

Evet bir de pi var. İlk iki kitap tutunca yayınevi tarafından yazarına sayfa sayısını arttırması yönünde talimat verilen kalın pi. Aldım ama okuyamadım. Belki ileride :)

flzpink dedi ki...

Çocuklu Hayat; ben de değişiklik olsun diye başlamıştım, devamını getiriyorum. Eşim forumlardan epeyce e-kitap indirmiş, pdf veya e-pub şeklinde. Tablete de kitap okunan programlardan kurdum, yürüyüş bandında falan rahat oluyor okuması :)

flzpink dedi ki...

Merve Sevim; kısmen akıcı, kısmen sıkıcı :) Seçim size kalmış...

flzpink dedi ki...

Emine Öztürk; İkinci kitabı daha akıcı bulmuştum, birinci fena değildi ama üçüncü biraz daha yavaş ilerliyor sanki...

flzpink dedi ki...

Burcuuuuk; Başladım Pi'ye, ilerleyiş biraz zorlama gibi geldi zaten. Bakalım belki sonlara doğru hareketlenir...