Sayfalar

22 Nisan 2016 Cuma

Fi

Bir dönem Fi fırtınası vardı di mi? Okumayana, Fi alıntılarıyla süslenmiş manzara fotoğrafı paylaşmamış olanlara 'eksik' gözüyle bakılıyordu resmen.
Fırtına dindiğine göre kitabı okuma sırası bana gelmiş dedim...

Okudum.
Kitap sayesinde yeni bir şey öğrenmedim ama okurken bir sonraki sayfayı merak ettim. Devamını da okurum büyük ihtimalle.
Duru'yu gözümde canlandıramadım, fazla mükemmel geldi.
Deniz gözüme daha sevimli geldi.
Ada ve Bilge de tanıdıktı.
En önemlisi Can'dı tabi, o kitabın başından itibaren zihnimde Hakan Gündüz gibi canlandı; hazır cevap ve çirkin!

Kitabı okumayanlar için önerim benim gibi satın almadan, kitaplığına koymak zorunda kalmadan okuyabilirler. Böylece kitabı beğenmezlerse o 'aldatılmışlık' veya 'kandırılmışlık' ihtimali de kalkıyor.

4 yorum:

cangz dedi ki...

Ben okumadım ama çok beklenti içindeyedim hayal kırıklığı oldu imdi.Satın almadan okumalı o zaman.Neyseki kitapokumakistermisin.com var odan isteyebilirim :)

flzpink dedi ki...

Bence de alternatif yöntemler bu kitaba uyar :)

Unknown dedi ki...

BÜYÜK KONUŞMAYAYIM ama sanırım hiç okumayacağım kitaplardan :) nasıl ittiyse beni :P

flzpink dedi ki...

Hımm bence de pek açmayabilir seni Esra :)