Sayfalar

8 Şubat 2017 Çarşamba

Kedi Mektupları

İlk Oya Baydar kitabım.
Pek çok alternatif arasından, bir kedisever olarak kedi Mektuplarını seçtim.

Ülkenin çalkantılı siyasetinden paylarına sürgün düşmüş bir grup insan, kedileri ve umutları üzerine yazılmış bir kitap. Gece, Nina, Yoldaş, Arthur, Kirli.. Kitabın başında da belirtildiği üzere bu romandaki kahramanlardan yalnızca kediler gerçektir.
Yaşananlar sadece kedilerin gözünden anlatılıyor; sahiplerinin ruh hallerini irdeleyen, altıncı hisleri ile pek çok şeyi sezen, zaman zaman karşılaştıkları duygu karmaşasına anlam veremeyen, kendi konumlarını sorgulayan kediler...
Hayvanların gözünden anlatılan hikayeleri hep sevmişimdir. Favorim ise yıllar önce okuduğum Böceklerin Kralı Yoktur.
Oya Baydar okumaya devam :)

Kitabın kapağındaki kediyi seviyor :))

3 yorum:

2cocukluhayat dedi ki...

Oya Baydar hiç okumadım. Bakalım belki bir gün yollarımız kesişir.
Oyyy o kedi seven ellerini yesinler senin güzel saçlı Duru kız ♥♥♥
Öp benim için şu minik cimcimeyi emi :)

niewiasta67 dedi ki...

Merhaba!
Adim Julia ve Polonyaliyim. Ama Turkce biliyorum 🙂 Can Yayinlari tarafindan yayinlanmis Oya Baydar`in "Kedi mektuplarini" Polonya'ya siparis ettim. Kitap ulasti bana 🙂 Ama ... iki sayfada metin yok 😞 Safya 270 ve 271 yok 2015teki basimda. Lutfen, eger mumkunse, fotograf cekin bu iki sayfadan ve bana gonderin... lutfen! Cok minnettar olacagim size...
Sevgilerle,
Julia K.

flzpink dedi ki...

Merhaba Julia,
kitabı kütüphaneden alıp okuduğum için elimde yok maalesef. Yardımcı olamadığım için üzgünüm...