Sayfalar

14 Eylül 2012 Cuma

Sakarlığın kitabını yazarım..

Evet oldukça sakarımdır, hele de "amman dikkatli olayım" dersem habire bir şeyler düşürürüm.
Annemler evde terlikle dolaşmamı istemezlerdi, habire birilerinin ayağına basardım :)
Son kurbanım da düdüklü tencerem!
 
 
 
 2 senedir sorunsuz kullanırken, iki hafta önce kapağını düşürdüm ve plastik sap kırıldı. İnternetten sipariş verdik, geldi taktık, tencereme kavuştum derken dün de tencerenin kendisini düşürdüm! Bu sefer de tenceredeki uzun sap yerinden çıktı (lehimliymiş). Nasıl yapılır bir fikrim yok, Konya'da Fissler servisi yok! Ve en sık kullandığım tencerem bu :(
Bir önceki plastik sapın fiyatını düşününce, tencereyi servise göndermek yerine yenisini almak daha mantıklı olacak muhtemelen.
Burada tamir ettirmek de direkt tencereyi gözden çıkarmak demek. Uff iki arada bir derede kaldım!!!
Var mı benzer bir problemi çözmüş olan??

10 yorum:

Cici Dükkan dedi ki...

Geçmiş olsun, biraz aceleci ve telaşlıyız galiba :)
tencere için ekonomik ve kalıcı bir çözüm bulursun inşallah. Benim aklıma gelen sadece şu çaydanlık-tencere tamircileri var ya onlara sormak olurdu herhalde :)

flzpink dedi ki...

ay-ser; telaş değil ama zamandan kazanma çabası ;)
Eşim "ben halledeceğim merak etme" dedi bugün, sanırım o da sizin gibi düşünüyor..
Teşekkür ederim :))

Adsız dedi ki...

benimde fissler düdüklüm var bir kaza atlatmıştı konyada fisslerin tamam , servisi yok ama mevlana taraflarında canım bir tamircileri var ben hep konyada oraya yaptırıyorum,ama seninde bildigin gibi fisslerin orjinal parcaları cok pahalı bende biliyorum,ama her türlü sorunu gideriyorlar,
1 ay önce fissler düdüklü lastigini orjinalini 30 -20 milyona aldım,yansanayisi,5-7 milyonada vardı,her parcası inan satılıyor,eger yardım istersen bloguma mail adresi at yazayım:)))yada not bırak ben yazayım adını tam hatırlamıyorum ama adresini
yazmaya calışacagım:))))) gecmiş olsun bende patlayıpta calışmadıgında cok üzülmüştüm:(((( ama parcalar öyle cokki cok sevindim:))))))sende üzülme sevgilerimle filiz:)))))

flzpink dedi ki...

Selinka; teşekkür ederim detaylı bilgi için :) Ben Beyşehirdeyim, burada halledemezsem Mevlana civarına bakarım artık...Hoşçakal :)

anne eli gibi dedi ki...

bende ara ara çok sakarlaşan bir insanım,nedense dönemsel oluyor,sanırım dalgınlıktan,çok geçmiş olsun ama dediğiniz gibi yenisi alamak daha mantıklı olabilir..

flzpink dedi ki...

Evet bu sakarlik donem donem nuksediyor..atlatmisimdir umarim:) bu arada esim halletti sag olsun tencere isini, yaptirdi ve simdilik sorunsuz kullaniyorum:)) hoscakalin...

Limon çiçekleri dedi ki...

Başıma böyle birşey gelmedi ama umarım çözüm yolu bulursun.Beyşeyirdeyim demişsin,soyadları Yapıcı olan Beyşehirli arkadaşlarım var işyerinde..Belki tanışıyorsunuzdur

flzpink dedi ki...

Limon Çiçekleri; tencereyi sorunsuz yaptırdık :)
1,5 senedir Beyşehir'deyiz ve ben farklı bir ilçede çalışıyorum, o yüzden hala yabancısıyım buraların..Ama piknik yerlerini sorarsanız sayarım hemen :)
Hoşçakalın...

Unknown dedi ki...

Ben daha önce Fissler'i tedarik eden firmada çalışmıştım.Firmada kargo ile servise gönderme sistemi vardı.Siz kargo ile gönderiyorsunuz firmada size tamir ettikten sonra geri gönderiyor.Kargo ücretide firmaya ait oluyordu.Aynı devam ediyordur diye düşünüyorum.
İNTERNET SİTESİ

http://www.ertekretail.com.tr/
Burayada yazabilirsin şikayetini yada servis telefonunada ulaşıp iletirsen yardımcı olabilirler bence

flzpink dedi ki...

Hayat paylaştıkça; teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için. Şimdilik sorunu çözdük, tekrarlarsa (ki inşalah olmaz:)) aklımda bulunsun...
Hoşçakalın...