Sayfalar

6 Haziran 2016 Pazartesi

Ramazan Öncesi Son Piknik

Merhaba, bloğa göz kırpmayı özledim.
Yaklaşık üç hafta önce telefonumu kırınca blogdan, instagramdan uzakta devam ediyorum. Piknik fotoğrafları da okuduğum kitaplar da telefonda mahsur kaldı.

Geçtiğimiz hafta sonu Ramazan öncesi son bir piknik sefası yapalım dedik, dağların arasında sakin bir göl kenarına sığındık. Manzarayla dinlenip keşif yürüyüşü ile yorulduk ama huzur dolduk.
















Piknik sezonuna bir aylık ara veriyoruz, sonra kaldığımız yerden devam :)

Bugün Ramazan'ın ilk günü, huzurla ibadetimizi yapabileceğimiz, ihtiyaç sahiplerini unutmadığımız bir ay olur inşallah...

Haa bir de 06.06.2016 itibariyle 'İyi ki doğdum ben ' :)

4 yorum:

2cocukluhayat dedi ki...

Sizin bu keşif gezilerinize bayılıyorum Filiz :)
İyi ki doğmuşsun arkadaşım, yeni yaşın sana sağlık, mutluluk, çokça kitap ve huzur getirsin...

flzpink dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşım...
Ee yaz mevsimi bizim mevsimimiz :)

Kitap Eylemi dedi ki...

iyi ki doğmuşsun gerçekten , iyi ki buradasın , nice yalşarın olsun sağlıkla , ailenle , pikniklerinle , Ramazanlarla...

flzpink dedi ki...

Ne güzel dilekler, teşekkür ederim :)